Signering av vidare avtale med Av og Til

Torsdag 8 juni signerte Vindafjord og Etne vidare avtale med organisasjonen Av og Til, som er ein organisasjon som jobbar for godt alkovett.

Her er gjengen frå ETne og Vindafjord som møtte Av og Til på torsdag Vindafjord kommune

Saman samarbeidar ein for å førebyggje og redusere alkoholskader og for å gjera kvardagen tryggare for alle som bur her.

På torsdag hadde kommunane besøk av Marthe Sletten frå Av og til. Ho hadde ein inspirerande workshop med jordmødre og helsesjukepleierar frå Etne og Vindafjord.

Signering og forlenging av samarbeidet blei gjort i Politirådet med ordførarar frå begge kommunar tilatades.

F.v: Marthe Sletten fra Av og Til, ordførar i Etne Mette Heidi Bergsvåg Ekrheim og ordførar i Vindafjord Ole Johan Vierdal signerer her vidare avtale med Av og Til. Vindafjord kommune

Av og til koordinator i Vindafjord er einingsleiar for helse, Maren T Hustoft.

Av og Til koordinator i Vindafjord Maren T. Hustoft, Marthe Sletten fra Av og til og Av og Til koordinator Etne Liv Ellen Ebne Vindafjord kommune

Les meir om Av og Til her

Av og Til hadde med seg kake til signeringsmøtet Vindafjord kommune