Dagleg oppdatering av smittetal

I Vindafjord har fire personar testa positivt for covid-19 sidan 17.august. Alle tilfella har hatt kjent smitteveg. Kommunen sine nettsider blir dagleg oppdatert med informasjon om antall testa og smitta.

Vindafjord kommune

Over heile landet opplev ein etter sommarferien auka antall tilfelle av covid-19. Vindafjord har så langt sluppe unna eit smitteutbrot. Er du interessert i å følgje med i utviklinga, kan du fortsatt besøka sida vår der me dagleg rapporterer tal for personar som er testa og som har fått påvist smitte i Vindafjord kommune:

Antall testa og smitta i Vindafjord

Ved større utbrot eller dersom Vindafjord skulle oppleve smitte utan kjent smitteveg, vil det bli informert ytterlegare på nettsidene.

Dersom du har symptom på covid-19 ber me deg ta kontakt med testkontoret på telefon 53 65 60 34. Telefonen har ope måndag, tysdag, onsdag og fredag mellom klokka 08.00 - 12.00 og 13.00 - 15.00. Det går og an å bestille time på nett.

Lenke til timebestilling på nett